Toplijsten

De 6 ultieme boeken voor in je vakantiekoffer

Speciaal voor de komende vakantietijd hebben we 6 ‘must reads’ voor je geselecteerd die niet in je vakantiekoffer mogen ontbreken. Je moet ze op je vakantiebestemming natuurlijk wel even uit je koffer halen en gewoon beginnen met lezen.

Een aanrader is bijvoorbeeld ‘Grip’ van Rick Pastoor. Ook ‘De Online Marketing Tornado’ van Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren is en blijft een regelrechte topper. Wil je (eindelijk) structureel meer leads en klanten halen uit LinkedIn? Lees dan ‘LinkedIn Power’. In ‘Sywerts miljoenen’, geschreven door de onderzoeksjournalisten van Follow The Money, lees je alles over de jacht op het mondkapjesgoud. Auteur Peter Thiel heeft met ‘Zero to One’ dé bijbel van een nieuwe generatie ondernemers geschreven. En Donald Miller vertelt hoe je jouw organisatie op de beste manier kunt positioneren in het verhaal van de klant. Fijne vakantie en veel leesplezier.

Bijgewerkt: 27-09-2022 11:20

Grip

Grip

Het is best gek dat we nooit écht hebben leren werken. Hoe houden we ons staande in deze tijd van voortdurende bereikbaarheid? Hoe bewaren we overzicht, met die uitpuilende mailbox, overvolle agenda en eindeloze takenlijst? En nog veel belangrijker: hoe zorgen we ervoor dat we eindelijk toekomen aan de plannen die we wel hebben maar niet uitvoeren? Sommige mensen lijken altijd grip op de zaak te hebben. Een van hen is Blendle-man Rick Pastoor. In dit boek deelt hij zijn razendslimme werkmethode GRIP, die hij door de jaren heen ontwikkelde.

Verkrijgbaar bij:

bol.com: € 18,99
proxis.com: € 17,85

De Online Marketing Tornado

De Online Marketing Tornado

Een belachelijk compleet en no-nonsense stappenplan voor meer bezoekers, leads, klanten, fans en ambassadeurs via het internet. Geschreven door 2 gedreven expert op basis van de praktijk. Het internet biedt kansen in overvloed, maar hoe voorkom je dat je als ondernemer verzuipt in alle mogelijkheden? Hoe verzeker je jezelf van de meest effectieve online strategie en een onverstoorbare focus? Hoe tover je jouw website om tot een ware bezoekersmagneet en een volautomatische marketingmachine voor je business? Juist, met dit boek.

Verkrijgbaar bij:

bol.com: € 20,00
proxis.com: € 20,00

LinkedIn Power

LinkedIn Power

LinkedIn is hot. Niet zo gek eigenlijk want LinkedIn is hét zakelijk online platform waar je snel en gemakkelijk in contact kunt komen met jouw doelgroep. In tegenstelling tot de andere social media kun je met een post op LinkedIn nog veel mensen bereiken zonder een euro uit te geven! Je kunt ervoor zorgen dat je probleemloos wordt gevonden door potentiële klanten of opdrachtgevers en door je kennis te delen kun je jezelf profileren. Na het lezen van dit boek zul je veel succesvoller zijn op LinkedIn.

Verkrijgbaar bij:

bol.com: € 20,00
proxis.com: € 20,00

Sywerts miljoenen

Sywerts miljoenen

Sywert van Lienden, Bernd Damme en Camille van Gestel maakten aan het begin van de coronacrisis indruk met hun stichting Hulptroepen Alliantie. Met de hulp van een groep vrijwilligers en bedrijven als Randstad en Coolblue bestreden ze het mondkapjestekort in Nederland. Ze deden het ‘om niet’, zeiden ze, ‘voor de zorghelden’. De werkelijkheid bleek anders. In het geheim sloten ze een megadeal met de overheid waaraan ze 28 miljoen euro verdienden. De betalingen van honderden klanten sluisden ze naar een commerciële bv.

Verkrijgbaar bij:

bol.com: € 22,50
proxis.com: € 22,50

Zero to one: creeer de toekomst

Zero to one: creeer de toekomst

Het kopiëren van succesvolle modellen uit Silicon Valley heeft weinig zin. We kunnen wél leren van het vermogen om iets geheel nieuws te creëren in plaats van iets toe te voegen aan wat al bestaat. Peter Thiel heeft met Zero to one dé bijbel van een nieuwe generatie ondernemers geschreven. Dankzij zijn unieke ervaring en strategische inzichten heeft hij inzichten over onder andere strategie, teambuilding, concurrentie, verkoop en pitchen die breed toepasbaar zijn. De volgende Bill Gates zal geen besturingssysteem ontwerpen, en de nieuwe Mark Zuckerberg geen tweede Facebook.

Verkrijgbaar bij:

bol.com: € 20,00
proxis.com: € 18,80

StoryBrand

StoryBrand

Veel bedrijven spenderen hun marketingbudget aan allerlei soorten designs, campagnes en tactieken. Pure geldverspilling – want het gaat totaal voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te wachten op social media berichten of een billboard langs de snelweg. Klanten willen weten waarom jouw product of dienst voor hen van toegevoegde waarde is. Welk probleem het voor hen oplost en waarom het hun leven zal verbeteren. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Door jouw organisatie op de juiste manier te positioneren in het verhaal van de klant.

Verkrijgbaar bij:

bol.com: € 27,99
bookspot.nl: € 27,99
proxis.com: € 26,31
bookspot.nl: € 27,99

Lees ook:

De 10 beste weekplanners voor meer structuur in jouw werkweek

Raymond Veldkamp

De beste boeken die iedere ZZP’er zou moeten lezen

Raymond Veldkamp

De 10 beste laptops voor ZZP’ers om overal te kunnen werken

Raymond Veldkamp